DESCARREGA EL MAGAZIM 

El FESTiFOTO 2025 ens mostra la seua nova edició.

            Este any el format del FESTiFOTO es transforma a dos congresos. El primer congrés será de fotògrafs i fotògrafes de relevancia nacional on, a través de conferències i practiques individualitzades ens mostraran la seua forma d’entendre la fotografia. El català Joan Vendrell, fotògraf de carrer; l’alacantí Luis Miguel Azorín amb la seua macrofotografía; i la madrilenya Lidia Vives compartint la seua fotografia molt personal.

             L’altre congrés segueix sent de fotografia nocturna i light painting, que s’ha convertit en un clàssic i referent nacional en esta modalitat, i comptarà amb la presència d’un bon grup de fotògrafs i fotògrafes, amb influència tant nacional com internacional. L’andalús Juan Antonio Carrion “Draco at Night”; el basc Ekaitz Olea; el professor Jose Antonio Fernandez Salas; els catalans “The few lights”, Alejandro Sanchez Conde i Jose Gonzales de Sande; i la madrilenya Xandra Lunar.

            El Concurs Festes Majors de l’Alcúdia de Crespins ens donarà oportunitat a desenvolupar la nostra mirada en aquest poble: els seus llocs més emblemàtics, les seues festes, els seus personatges, etc., amb el seu tradicional format per al que, enguany, hem augmentat l’import econòmic dels premis. També, la novetat será un concurs Festes Majors Digital per a joves entre 16 i 24 anys, que esperem tinga repercussió.

            També anem a col·laborar en l’activitat “Re-generar l’àlbum familiar” que el proper 7 de juny es celebrarà a Catarroja, poble afectat per la DANA on es realitzaran fotografies de família per a que tornen a tindre imatges que perderen a la riuà.

            Continueu participant en la Lliga Social que motiva les relacions i l’amistat per la fotografia.

                                                                       Jose Emilio Sancho.

                                                                       President d’AFCA

X